Fortsättning följer....

 
Det är nog inte så svårt att lista ut att allt man ser på Lego-land är fantastiskt.
Jag tog massor med bilder, men många är suddiga eftersom vi satt i en karusell eller åkte runt i ett tåg eller liknande, och dessutom regnade det så kameran åkte upp och ner ur väskan i en väldig fart.
 
 
De allra flesta byggnader, djur och liknande är väldigt stora, en del är i "verklig" storlek och andra känns ännu större.
 
 
 
Många storstäder och länder fanns representerade!
 
 
 
 
 
På den här bilden kan man se ungefär hur stora de afrikanska djuren är.
 
 
Såklart fanns alla olika Lego-figurer med och här är Hermans favorit just nu, Chima-varianten. Det här är lejonet Laval (tror jag att han heter).
 
 
Det fanns även en biosalong, där man kunde se en Chima-film i 4D. Utanför biosalongen stod Laval så att alla barn kunde få träffa och krama honom. Såklart ville Herman det!
 
 
Här är ett annat lejon, som man kunde stoppa in huvudet i och som röt!
 
 
Vi hittade även en önskebrunn som en häxa vakade över.
 
 
 
Hon hade såklart en svart katt i sällskap!
 
Nu måste jag ta en paus, jag får nog lov att återkomma i ett avslutande inlägg senare!!
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Väntar med spänning på fortsättningen...

2013-11-27 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback