Förskoleplats?!

Vi fick brev häromdagen där det stod att Herman fått plats på den skolan som vi hade valt i andra hand. Jag var nog lite klantig för jag var säker på att vi skulle få den skolan vi valt i första hand och nu är jag inte så säker på att jag vill att han ska gå på den han kommit in på, trots att vi valt den i andra hand.

Hmm, funderar om jag ska ringa och kolla med "skola nr 1" i morgon eller om det inte ens är någon idé?!




Jag har planterat påskliljor i en låda som Anders fick av Catta och Roger när han nyss slitit av sig hälsenan.



Kunde såklart inte hålla mig ifrån att visa lite bilder på Herman.





Jag fick jobba hårt för att få honom att se ut "som vanligt", han vill gärna skoja till det lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback