Long time no see!!

Ja, här verkar det inte hända mycket?! Men det är just det som är problemet, det händer för mycket!!

Anders har börjat jobba, jag har haft asmycket på jobbet och Herman har slutat förskolan!

Här kommer en liten kavalkad av vad jag har haft för mig på jobbet de senaste veckorna:

Vi har haft friidrottsdag, eller vi och vi, eleverna idrottade och jag skrotade runt.



Jag förde lite protokoll och beundrade deras prestationer.




Sen gick jag ju runt och fotade också!!

Vi åkte på klassresa till Påta, men dom bilderna finns på ett annat minneskort, så jag får återkomma med dom.

I tisdags spelade vi lärare fotboll mot niorna, och jag kan säga att det var en mycket glad Annelie (som inte är någon bra förlorare eller bra vinnare) som var med och spöade niorna.
Bilder finns på
skolans hemsida!

Samma dag, i tisdags, var det även bal för åk 9 och det här är mina nior, världens finaste nior för övrigt!!!!





Förvånad eller fågelholk??



Balens finaste par, Rasmus och Melissa!



Fina Doris och jag.

Även om balen genomförs på skolan i matsalen så är det jättefint fixat av balgruppen och det känns högtidligt och alla är uppklädda och superfixade.

Dagen efter, i onsdags, spelade lärarna brännboll mot niorna, och det gick mindre bra. Vi fick storstryk!!



Men det är tur att det är fotbollen som är viktigast!!



Så blev det då äntligen avslutning! Här är alla nior uppe på scen och sjunger Euphoria!



Efteråt samlades vi i klassrummet där ett gäng föräldrar hade gjort fint och dukat upp med snittar, mackor och tårta.



Jag, fina Frida och finaste kollegan Ann-Cathrin.



Snygga! Frida, Petronella och Melissa!



Alexander, Nikola, Ahmed och jag.



Se vilken fin bukett jag fick, och dessutom fick jag ett presentkort på Centralbadet, ett på Designtorget och en supermysig röd morgonrock!
Inte illa!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback