Många Vill Ha!!!!


Har hamnat i värsta shoppingruset och vill bara handla, handla, handla.....

Hittade en jacka som var fin, men såklart fanns den inte kvar i svart i den storleken jag vill ha :(
Som tur är så bor jag i en stooor stad så det finns fler butiker att leta i, tänk om jag bott kvar i Piteå!!



Jag läser många (väldigt många) bloggar, och på flera har jag sett dessa ringar som man kan kombinera i olika kombinationer. Kolla själv:
Miss Dee



Kan tänka mig flera stycken!!!

Dessutom har jag blivit besatt av tanken på en kaffemaskin av något slag. Den här är just nu mest intressant:



Liten, smidig och troligtvis gott kaffe! Den ska demonstreras i Farsta Centrum i helgen, då ska jag vara där!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt syster med lite uppdatering! Snygg jacka & ring..



Kramiz

2010-10-07 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback