Hjälp, det är måndag i morgon....

Och den här långhelgen gick ju hur fort som helst, men vi har faktiskt hunnit en hel del....

I fredags precis innan vi skulle på utvecklingssamtal på dagis råkade jag stänga igen ytterdörren med Hermans högra hand i springan.
Ajajaj, men det visade sig att det gick ganska bra, inget brutet....
Men mamman fick väldigt dåligt samvete...

Samtalet gick bra och sen drog vi vidare till första besöket hos tandläkaren.
Herman var jätteduktig och fick mycket beröm. Tandsköterskan tyckte att han var såå lung och duktig.

På lördag förmiddag åkte vi till
Hågelby park för att få lite frisk luft, spana in djuren och träffa Anna, Göran & Ville.



Tuppen gal precis när Herman stod som närmast. Det tyckte han var jätteroligt...



Bilden blev lite mörk men Herman och Ville står högst upp i var sitt torn.



Håppla pålle...



Killarna ska ut och flyga...

Senare på kvällen åkte vi på 20-års kalas, det var Nikki som fyllde år.
Det blev supergod middag hos Jacob och Love (Vickan hade lämnat stan för att åka på spa med tjejpolarna) och Jacob byggde en koja till grabbarna.



Den var trång men mysig.



Födelsedagsbarnet längst till vänster och hennes kompisar Emelie och Jennifer.



Närbild på sonen......



Vi skålade i skumpa så klart....

Den uppmärksamme ser att Jacob har fått ett brev från en viss myndighet. Är ni nyfikna får ni fråga honom själva....



Kvällen avslutades med glass.....

Idag har vi varit och hälsat på Anders arbetskamrat Tomas, Åsa, Ida och Elin. Vi förvarar våra vinterdäck där så dom passade Anders på att byta....
På torsdag kommer syster med familj så jag har städat lite också....
Nu ska jag göra lite skolprylar och sen ska jag slappa...

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hej där!

Visst går helgen äckligt fort.....

Å tänk, nu är du å jag lika gamla å gaggiga....



Stackars Hermman...skönt att det gick bra i alla fall...

Men du, har ni börjat med vinterjacka???

Min ligger i källaren fortfarande, vågar inte gå ner, är ju så mörkrädd som du vet ;)

Ska jag vara ärlig så håller jag på att frysa ihjäl mig i min tunna höstjacka.....=(



Ha det så kul på jobbet! Å städa på! Hälsa syster med familj!!



Kram, kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback