Utmaning


Jag har blivit utmanad av Anna! Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare.

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget skickar du frågorna vidare till 5 andra bloggare och sedan skriver du en kommentar i deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj, det var länge sen.... Måste ha varit då som jag bodde i Linköping och läste ett Naturvetenskapligt basår och det var det som gjorde mig intresserad av matte och No och som fick mig läsa till lärare så småningom.

2. Vilka fem saker finns på att-göra-listan idag?
Ja nu är ju klockan redan 22.12 men jag kan ju list upp det som var planen för dagen:
1. Åka till Åhléns och införskaffa en liten grej till Anders som fyller år i morgon. (Det gick sådär men jag köpte två stycken Pingus, en till Herman och en till Moa).
2. Käka pizza. (Japp, det lyckades jag med, i alla fall halva)
3. Dricka öl. (Yes, klarade det också)
4. Hämta bilen som stod kvar hos Fredrik och Nettan. (Ja, klart!)
5. Kolla in lägenheten vi ska bo i resten av semestern på Gotland. (Nopp, men kanske i morgon...)

3. Godis du gillar?
Malteser och det mesta med choklad i. Förutom sånna med likör i, blääää.

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?
Betala alla mina och min familjs skulder.
Köpa ett hus på Gotland och ett i Piteå.
Resa, men det får inte vara till nåt ställe som är varmt och soligt...
Ge bort en massa till släkt och vänner..

5. Städer som du bott i?
Jag väljer att rabbla upp ställen jag bott i istället.
Bredsel, Piteå, Linköping och Stockholm.

Nu var det ju tänkt att jag skulle utmana vidare, men eftersom min länklista är lite tunn så struntar jag i det men om DU läser detta och vill svara på frågorna så gör gärna det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback