Värsta bästa dagisungen..


Nu har Herman varit på dagis i tre dagar och han får sååååå mycket beröm. I dag fick Anders sitta en hel timme i personalrummet medans Herman var ute och lekte med dom andra barnen.
Och i morgon ska Anders bara lämna honom kl. 9 och hämta honom kring 11.
Det går nästan lite för bra....

En av pedagogerna frågade Anders om det var så att både han och jag var lugna av oss, och han sa, jooooooo

image468

Herman i sitt nya regnställ. Vi tvekade länge innan vi slog till och köpte den här färgen, men utbudet var lite skralt och priset var bra....

image469

Kommentarer
Postat av: Moster

Klart Herman är "ko lugn" han är ju i princip från norrland, Nja nästan iaf...
Med så härliga föräldrar kan han ju inte bli annat..
Kramiz

2007-10-04 @ 08:29:48
Postat av: Mariakoden

...å jag håller med Moster=)
Herman passar ju jättebra i den blåa färgen!!!!
Jag lovar att ni kommer få det jobbigt när ni ska hämta H från dagis....han kommer att stormtrivas!!!!
Rätt mycket nya intryck.....
Ha det bäst!
Kram från mig!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback