Herman och pappan leker i snön...


medans mamman städar.
Jo, så var det men det var helt frivilligt från min sida.
Tycker vanligtvis inte att det är nån höjdare att dammsuga men det var väldigt nödvändigt....

Då tog Anders med sig Herman och gick ut en stund....

image536

Anders filmade med digitalkameran när han kastade upp snöbollar och nickade dom och Herman skrattade så han kiknade....

Jag och Youtube är inte vidare kompisar med varandra, men jag har i alla fall lyckats länka till filmen.

Mariakoden, det vore schysst om du mejlade mig och talade om hur f*n man gör för att länka ordentligt..

Se och njut:  Herman i snön


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hmmm.Så när du var gravid var du sugen på juice.
Å nu blev du alltså tvärsugen på juice.
Är det nåt jag borde veta????

Apropå Youtube....Kan vi ta det per telefon???
Det är skit enkelt...men jag är urkass att förklara i skrift...det blir en kilometer text å du kommer ändå inte förstå....

Hälsa snyggingarna=)

Kram!

Postat av: Annelie

Nejnejnejnejnej, jag är INTE gravid.......
Så här i efterhand så erkänner jag att det var korkat att skriva så men det var bara för att jag skulle komma på vilket år jag fick pressen i julklapp....
Så, jag är INTE på tjocken....

Ringer dig i ikväll om jag hinner...

Kram

2007-11-19 @ 06:22:20
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback