Tjorvig blogg, suck....

Äntligen funkar det igen, har länge försökt göra ett inlägg men det har bara tjorvat, men nu jäklar....

Här är det lugnt och stilla, Herman ligger och småslumrar i sin säng och jag och hans farmor sitter i soffan och dricker kaffe.

Jag tänkte bara lägga in några bilder på Herman som ni måste få se.

image170

Den här bilden är tagen från soffan, jag ertappade Herman med att tugga på dragkedjan till min jacka.....

image168

I går morse tänkte jag att jag skulle låta Herman smaka lite brödbitar med smör på. Naturligtvis så stoppade han in så mycket som bara rymdes i munnen, men....

image169

det kom ut lika snabbt...
Han behöver nog vänja sig med konsistensen och känslan av att få äta själv.

I går kväll fick jag ett ryck och började sy nya gardiner till köksfönstret av ett tyg som jag köpte på IKEA för en tid sen. Måste bara pusta fönstrena också, men det är ju så tråkigt...
Kanske kommer en bild sen...

Kommentarer
Postat av: EVA

Hahaha ! Det kliar nog i munnen då han tuggar på din dragkedja...men visst var det tänder på gång ?

Ha en fin helg !

JÄTTEKRAM EVA

Postat av: Viktoria o Love

Vilken snygg tallrik, vem har du fått den av? :)

2007-05-04 @ 10:24:29
Postat av: Annelie

Eva: jajamensan, en tand är uppe.... Nu tuggas det på allt, och dregglas... Ha en underbar helg, kram
Vickan och Love: den och massor fler har han fått av Burgetrollet med fru och sork, kram

2007-05-04 @ 10:54:27
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: MO

Vilken tur att du sa att det var smörgåstärningar, det såg nästan ut som sockerbitar. Han är ju så söt redan så det hade han ju inte behövt, trevlig helg, kram Maria

2007-05-04 @ 20:43:08
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback