BVC-besök....

I går fick vi besök av Catta och Robin. Vi planerade vår Gotlandsresa och bokade biljetter.
Loves föräldrar har en stuga i Burge som vi ska låna ett par dagar om några veckor. Det blir bara jag och Herman, Catta och Robin. Det ska bli jätteskönt....

image186

Jag lagade lite lunch och sen tog vi en promenad som avslutades med en fika i Hagsätra centrum på ett nyöppnat ställe som är jättefräscht. Här är Robin i sked-ätar-tagen....

På kvällen var vi bjudna på middag hemma hos Jacob, Vickan och Love. Mycket gott.... Och killarna fick leka lite med varandra. Love är ju tre månader och gillar att leka med Herman.....

image187

Love i mammas famn.

image188

Där bjöds det på glass, hurra.......

image189

I dag har vi varit på 10-månaderskontroll på BVC.
Herman väger 8480 gram och är 71,5 cm lång. Han följer sin kurva perfekt.....
Marie (BVC-tanten) kallade honom för charmtroll och det är han minsann......

Kommentarer
Postat av: Lotta

God morgon på er!
Här i Piteå regnar det, fy så tråkigt väder... Hoppas att ni har det bättre. Snart ska Moster iväg på jobbet men tittade in här en sväng innan. Hoppas att ni får en underbar dag.

kram från moster

2007-05-17 @ 07:18:02
Postat av: MO

Låter kul med gotland, det är vackert där. Tur att ni får låna en stuga, det är inte alla som har sån tur. Söta bilder på söta barn, kram Maria

Postat av: Mariakoden

Men hur lyxig tillvaro har inte du då???
Vill åxå vara mammaledig å bo i sthlm!!!!
AVIS! AVIS! AVIS!

Hoppas ni gör en massa kul som du delar med dig på bloggen om sen.... Kram!!

2007-05-17 @ 20:16:52
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Har du ont i magen....eller var jag lite trög nu=)
Händer det nåt kuuuul????
Behöver lite kuliga historier!!!!

Kraaaam!!

Å han är sååååå söööööt!!!!!!!!
Vill åxå ha en bäbis.....men nä....nu ere stopp!!!

2007-05-17 @ 21:58:23
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

aha....du skrämdes...=)
Trodde att du blivit gravid å att du glömt säga det å att du höll på å föda.....Haha....
Men då var det fel alltså.

Jag väntar på att få veta om jag blir ledig snart för då sticker jag å S från gymnasiet till utlandet....var till grekland med henne på gymnasiet.... annars kanske jag dyker upp på gotland....Vem vet????!!! Kram!!!

2007-05-17 @ 22:19:09
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Marie

Alltid kul att se vad andra bäbisar väger. Jag vet att man inte ska jämföra men jag börjar förstå att min lilla pojk inte är så liten. När han var på 7 månaders kontroll vägde han 8420g och var 72,5 cm lång... Stor grabb =)

2007-05-18 @ 10:14:43
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback