Grattis pappa!!!!

image258

I morgon (på midsommarafton) fyller Hermans pappa Anders 32 år. Jag och sonen vill passa på att gratta honom lite i förskott....

Vi åker till Karlstad i morgon och ska fira midsommarhelgen där hos Stellan och Ann. Stellan är Anders kompis från Gotland. Med oss följer Jacob, Vickan, Love, Jennifer och John. Vi längtar......

Fick höra idag att Hermans favvoÅke (min farbror) ligger på sjukan i Piteå. Vi skickar honom en massa tankar och tycker lite synd om honom som måste vara där på självaste midsommarafton.. Krya på dig......

image259

Herman och Åke i påskas när Herman fick sin doppresent av tjocka släkten från Norr....

image260

I går träffade jag och Herman Love och Vickan i Farsta centrum... Blev lite shopping och en fika....

image261

Och idag åkte vi till Anna och Ville en sväng......

Passar på att önska er alla en härlig midsommarhelg så seshörs vi på söndag, kram

Kommentarer
Postat av: Vicke

Trevlig midsommar!

Postat av: Mariakoden

Grattis till lammköttet....eh...jag menar Grattis Anders!!!
Å grattis annelie att du har en så snygg å ung man......Är riktigt avis på dig=)
Hoppas ni har det bra i karlstad....Kolla om du träffar Greger??!!!!
Hoppas Åke kryar på sig!
Nä nu måste jag sova!
Kram!!!

2007-06-23 @ 02:04:29
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback