Värsta bästa tipset.....

image301

Måste komma med tidernas tips.
I julas när vi skulle skicka kort på Herman så kollade jag runt på nätet för att hitta ett företag som gjorde fina kort och inte var så dyra.
Då hittade jag
Postfoto. Bra priser, snabb leverans och billigt. Jag blev supernöjd och alla ni som har fått bilder har i alla fall sagt att de blev fina :)

I söndagskväll, när jag egentligen skulle se Död mans kista, började jag fundera på alla foton som man har liggande i datorn. Skulle ju faktiskt vara kul att ha ett album att titta i ibland...
Så jag satte mej i sängen (samtidigt som jag kollade på Johnny Depp, gick sådär...) och laddade ner bilder på deras hemsida.
Hade fått ett mejl om att dom har låga priser i sommar så jag tänkte skicka iväg en provomgång. Laddade ner 89 bilder som jag tog i storlek 11 x 15 med vit kant,  och tre förstoringar.
Idag kom bilderna!! Det tog alltså mindre än två dygn och kostade hiskeliga 214 kronor!!!

Så jäkla billigt och vilka fina bilder.... Nu ska jag på allvar sätta mig ner och skapa en mapp med alla bilder som jag vill ha framkallade.  Var kanske lite slarvig nu och skickade lite allt möjligt men det var ju så billigt......

Kolla in deras sida: www.postfoto.se 

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Det ska jag kolla!! Har en massa kort...säkert 1000st ofamkallat!!! Men du, att det går fortare att framkalla å få bilder än vad det tar för ditt brev att nå mig...Har inte komit än...Posten i PITEÅ är sämstaste!!! Kram å morr från mig!!

Postat av: Mariakoden

himla posten......Få se idag då....
Himla vilket surrande om Äbyn idag.....Fy.........
Kommer ihåg när pappa blev stenad....=(
Vi ska på havsbadet idag!! Verkar bli SUPERHETT!!!!!
Kram från mig!!!
Ps. Grattis ULLAN om du är å tjuvläser!!!!!

2007-07-04 @ 08:28:01
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Marie och Sander

Japps! ostfoto är bra! Jag använder mig utav dem oxå! Billiga, snabb leverans och fina framkallningar. Helt super helt enkelt =)

2007-07-04 @ 13:52:56
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: Annelie

Maria: Det är bara att börja skicka bilder, jävla posten hur svårt kan de va??
Marie: Kan bara hålla me...
Kram på er

2007-07-04 @ 21:01:03
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Karin

Tack för tipset, måste prova!

2007-07-04 @ 22:06:42
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: MO

Det är faktiskt kul att ha ett album med bilder i oxå, o inte bara ha dem i datorn. Mycket bra priser och snabbt gick det ju med. Ha de, kram

2007-07-05 @ 18:49:03
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback