Med mutor kommer man långt!!


Igår försökte vi få Herman att sitta stilla på bordet på balkongen så jag kunde ta kort på far och son tillsammans med en blomma som vi fick för ett tag sen. 
Som muta använde vi en godis.....

I början var blomman mest intressant, men så fort Herman fick smak på godiset så lämnades den ifred och då blev pappa genast högintressant.

Sen tog det inte lång tid innan han fattade vars allt godis tog vägen, i pappas mun såklart!!!
Måste kolla där, det kan vara värt en puss....

                      

I dag har vi varit på jakt efter en cykelsits till Herman, men antingen är dom slut eller så är dom för dyra... I och för sig har jag ingen cykel men jag har fått låna Vickans nu när dom är på Gotland i fem veckor.....
Tänkte nog köpa mig en egen men är lite för snål för det åxå..... 
Fan, man skulle vara rik som ett troll....

Ja, i alla fall stack vi ner till Anna, Göran och Ville i Södertälje, dom har varit bortresta så det var lääääänge sen vi träffades....

image350       

Han är ju ett litet charmtroll Ville......

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hallå hej!! Jo de lever våra teatchers!!!
Fy, man var verkligen kass i slöjden. Minns du hur hon sa att jag INTE fick klippa av benet när jag sydde byxor (rosa haremsbrallor) åsså klippte jag ändå. rakt av! Det var tider. Suck. Visst är vi mogna o inte alls flamsiga nuförtiden=)
Snälla säg ja. Då får du en godis!!!
Gud så söt han är! Vilka "trevliga" foton på far å son!!!!!
Klart du ska ha en hoj. Kom igen nu, snålis!!! Skojar bara...ni har kanske inte så lätt med förvaring heller??????
Fritjof (min son alltså=) åker fortfarande i sin cykelsadel!! Det är trångt men det går!!!
Nä, nu ska jag dricka the å sen ska jag kolla bloggar!!!
Din kollade jag först av alla....Det var väl kul!!
Ha det bra, hoppas ni får en cykelsadel....kanske nån snäll moster som förbarmar sig....hon e ju rätt duktig på att skämma bort en viss H????=) Haha...säger det bara för att jag är avis!!
ha det bra! Hälsa!! kram!!!!!!!!!!!!

Postat av: MO

Ja, pengar kan man gärna ha lite mer av..fina bilder på gossen o pappa. En cykel är aldrig fel, nu har dottern tagit över min så jag får väl köpa en ny jag med, ha de gott

2007-07-24 @ 15:38:55
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Hej hej...
ALLT VÄL? Jo jag tog bort den avslöjande bilden....kände hur jag fick lite panik.......
Ha det bra! Nu ska jag surfa vidare!!!
Kram!!

2007-07-24 @ 18:59:24
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback