Dagens vill ha!

image320
Trodde väl aldrig att jag skulle sukta efter en dammsugare, men men....
Såg en sån här i Rismyrliden i påskas och tyckte att den var jättesnygg men fattade aldrig hur bra den egentligen var...
Min faster Inger hade fått den i julklapp (just det....) av sin sambo och då tänkte jag att vem vill ha en dammsugare i julklapp??!! Nu förstår jag bättre.....

Jag skulle verkligen behöva en sån....

Så mycket smulor och annat jox som ligger på golvet på en gång så fort man ställt dammsugaren i städskrubben som är bakom en massa bråte i klädkammaren. Ni hör ju hur jobbig det är...
Skulle behöva en städpryl som är så här bra och snygg som kan stå framme hela tiden. Den här skulle passa skitbra i ett hörn i vårat kök...

Och, just det, jag har namnsdag den 2 augusti, Karin..... Då önskar jag mej en sån här.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback