Söndag!!

Även idag blev jag uppväckt av ett telefonsamtal, nästan exakt samma tid som igår, och även idag var det en gammal barndomskompis, lustigt!!
Ja, jag fick sovmorgon idag åxå, jag har det nog lite för bra, berätta inte det för Anders bara :)

Började dagen med att se på VM från Åre och baka kakor, igen. Även denna gång efter ett recept som jag hittat på en blogg, kommer tyvärr inte ihåg vilken just nu, men de heter Chokladkolakakor och blev ganska goda...

Kakbak

Jag tog med en burk kakor till J & V (dom med Fisken) för provsmakning, tror att dom fick godkänt... Passade på att sniffa på och mysa lite med Fisken, han är så fin...

Flygtur

När vi kom hem var Herman väldigt trött så han fick lite middag, en flygtur och sen var det dags för sängen....

Kommentarer
Postat av: Lotta

God kväll på er...
Roligt att få se ett foto på dig käre syster, fint!!
Hoppas att helgen varit bra & att Heman mår prima, ja ni också så klart..

Kramiz moster

2007-02-18 @ 21:10:22
Postat av: Annelie

Hallå moster,
helgen har varit toppen och Herman mår toppen... Hoppas att ni haft det bra, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback