Shopping i Kista centrum

Catta & Robin

I dag åkte jag och Herman till Kista centrum för att träffa Catta och Robin, och naturligtvis shoppa lite.

Lunch

Vi började med att äta lunch.
Tanken var naturligtvis att vi skulle äta i den stora "mathallen" där man kan välja och vraka mellan rätter från hela världen och sedan sätta sig vars man vill. Men försök hitta en bra sittplats där när det är lunchrusning och dessutom med två barnvagnar. Det var döfött, vi försökte men fick ge upp...

Så vi begav oss till Gyllene Måsen där det fanns gott om plats både för oss och vagnarna. Jag käkade en ny meny med smarrig potatis till och dessutom slog jag till på emmentalerhjärtan. Mums...

Herman & Robin

Efter lite bus pojkarna emellan så gav vi oss ut i butikerna. Som vanligt, sen Herman föddes, så handlade jag bara åt honom.
Hittade en supercool pyjamas som var svart med vita döskallar på, lite bodysar i olika färger, strumpor och så tre par kallingar till pappan.
Ingenting åt mig, om man inte räknar två snygga ljusfat och två blockljus, som mitt...

En trevlig dag helt enkelt, nu måste jag fixa lite annat....

Kommentarer
Postat av: Maria

Var det bra. Hello Africa?
Jag har tv förbud... Såg What about Brian +Men in threes(???) igår... Jag har förbrukat mina tv timmar.....
Mmmmmmmmm...pommesen såg smaskiga ut....
Får vi inte se pyntet??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback