Fast i bloggandet

Jäklar, jag är fast i bloggträsket. Herman ligger och sover, och eftersom han är vad vi kallar en microsovare så vaknar han nog om 30 minuter. Jag skulle borda duscha (luktar inge gott och håret står rakt upp), plocka undan i köket efter frukosten, plocka undan kläderna som ligger slängda överallt och slå igång en tvättmaskin. Och vad gör jag, läser bloggar till höger och vänster. Jag har några stycken som jag är in och läser varje dag (jo flera ggr) och dom har ju länkar i sin tur som jag måste kolla in. Dom länkarna har andra länkar, och ja ni fattar... Jag är fast..

Har visst inte borstat tänderna ännu heller...

Måste skärpa mig.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!
Idag är det kallt här uppe... Brrr!!!
Jobbar hos A-K & Jennifer skolkar(hm)...
Ha en underbar-blogg-dag..

Kram moster Lotta

2007-02-05 @ 10:53:15
Postat av: Annelie

Hallå,
oj då. Skönt med lite kyla, hehe. Illa, hon måste ju gå till skolan. Jag ringer senare, kram

Postat av: Thea

Hmmmm.....är det mig du skriver om :) ?
Visst är det lätt att sätta sig vid datorn när barnet sover, och glömma allt annat man borde gjort.
Thea

2007-02-07 @ 10:55:18
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback