Dagens Hermanbild

Dagens Hermanbild

Ville bara visa så fin Herman är i sina nya kläder. Den konstiga sittställningen beror på att han sitter i hörnet på soffan.
Idag har vi varit på babysim och det tyckte Herman var kul. Eftersom jag har varit sjuk och vi har missat två veckor i rad så hade vi ingen aning om att det var fotografering idag.
Förra gången vi fotades så skulle jag hålla i Herman när fotografen tryckte av, men den här gången skulle han simma fritt.
Det var lite läskigt och det kändes som att Herman låg själv och sprattlade i vattnet väldigt länge. Första bilden gick sådär, jag var lite sölig med att ta bort händerna så han hann ställa sig lite upprätt, men andra bilden gick bättre. Då blev han kvar under vattnet lite längre och när han äntligen kom upp så sprutade det vatten ur båda näsborrarna. Men, som simfröken sa, det är läskigare för mammorna än för barnen.
Så fort bilderna kommer så ska ni få se....

Kommentarer
Postat av: Elvira K

Gud vad sööt han var i sina nya kläder! Dom var jätte fina, sånna vill jag osså ha till mina barn xD

//Elvira

2007-02-13 @ 19:37:57
Postat av: Maria

Vad fin han var i kläderna...
Han verkar gilla sin nya bil.
Vi hörs!! KraM!!

Postat av: Annelie

Elvira: vi kan väl hoppas att det dröjer ett tag:)
Maria: den gillar han, han skulle nog tycka om en rosa me....

2007-02-14 @ 10:57:07
URL: http://annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback