I´m a bad blogger, yes I am.....


Det var värst vad seg jag har varit här på bloggen, syrran ringde och skällde lite på mej, så det är nog bäst att slänga in lite bilder på sonen...

Just det, jag började ju jobba i torsdags, och det gick faktiskt riktigt bra. Det var såklart lite jobbigt att åka hemifrån på morgonen med desto roligare att komma hem sen.
På jobbet har det blivit några ändringar i arbetslagen, men annars är det mesta sig likt. Känns inte riktigt som det var ett år sen jag jobbade sist.
Få se hur det känns på torsdag när ungarna kommer och allvaret börjar. Jag får lov att återkomma om det.....

image401


Va, ska inte leksakerna vara i leksakslådan? Vem har spridit ut allt på golvet?

image402

Gunga, är det bästa som finns.... Det är sååå roligt.....

image403

Anders ska ta med sig Herman och åka en vecka till Gotland....
Fatta, en hel vecka utan Herman......
Har ju haft nog problem med att stanna kvar på jobbet dom timmarna som behövs.
Ska nog göra som Jacob föreslog, ställa upp en säng i deras vardagsrum och slagga där.
Då är det bara att hoppas att Love ryms i den sängen också....

Tack och hej för ikväll, nu ska jag planera No-terminen för sexan och sjuan...

Kommentarer
Postat av: Lotta

ÄNTLIGEN.... Kanske Herman & Anders kommer upp hit en vecka eller två, det skulle allt Moster Lotta & kusinerna vilja...
Kram på er
P.s Tänk ibland lönar det sig att skälla lite... D.S

2007-08-19 @ 21:22:38
Postat av: Marie

Har oxå saknat dig! Vad fräck ni har gjort Hermans Ikea stol!

Postat av: Lotta

Nu har moster varit på Rumba å bytt ut dina små döskalleskor mot djävulskor...
Skickar dem som fort jag får tid...
Natti Natti!!!!
Puss & Kram saknar er alla!!!

2007-08-20 @ 22:04:28
Postat av: Mariakoden

Hallå....typ 20 sopsäckar å lite annat har vi kastat!!!!
Har dock gjort loppislådor!!!
Hoppas det går bra på jobbet!!!
Snart börjar jag åxå!!
Kram, kram, kraaam!!

2007-08-20 @ 22:40:26
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken goding!

2007-08-21 @ 09:48:21
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback