Asgarv.....

Camilla Läckberg är ju bara för rolig....

Jag vet inte om ni hängt med i vad tidningarna har skrivit om Leif GW Persson kontra Camilla Läckberg?!

Han har i alla fall uttryckt sig jävligt klumpigt i media om hur Camilla skrivit sina böcker, att dom inte skulle hålla nån högre litterär standard och jag citerar:

"En del deckarförfattare, som Läckberg, håller samma litterära kvalitet som en novell i Min Häst."

Själv har jag läst GW´s böcker men inte tyckt så mycket om dom. Dom har liksom varit lite svåra att komma in i och lite tjorvigt skrivna, men ändå rätt ok. Nu vet jag inte om jag har tänkt läsa nån fler av hans böcker.
Jag gillar Camilla Läckbergs sätt att skriva och ser verkligen fram emot filmerna som kommer.
Ni måste nästan följa länken och läsa vad hon skrivit på sin blogg.....
Man kan lungt säga att hämnden är ljuv....

www.lackberg.blogspot.com

Skrolla ner för att följa storyn från början,


Kommentarer
Postat av: Victoria

Nämen hej, kul att du tittat in i bloggen!
Var alla myggor har varit? Yja, det kan man undra, men jag har inte saknat dem... =)

Postat av: Mariakoden

Haha...Galet kul av henne att ge gubben en prenumeration på Min häst till jobbet!!!=)
haha!!!
Kram!!

2007-08-13 @ 16:12:29
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback