Kryper/ålar

Hihi, nu har Herman kommit på hur man tar sig fram, eller jag ska nog skriva bak...

Detta har hänt: Anders ligger i badet och myser och jag sitter (nähä?!) med datorn i knät och kollar runt på Inredas sida. Har precis kommit på att jag vill fixa lite i köket och sätta upp nån rolig kakeldekor.
Helt plötsligt ser jag hur Herman, som sitter på golvet och leker, inte alls sitter utan ligger på mage utanför filten.
Det är iof inget ovanligt men plötsligt så kryper/ålar han sig bakåt...
Jag var snabbt framme med kameran (den vanliga digitalkameran) och filmade lite, så bildbevis finns...

Synd att jag inte vet hur man lägger ut filmsnuttar, men kul var det...

Han är så duktig vår lilla Herman....

image147

Förresten, vi har ett meddelande till fam. Lindberg på Gotland:

Hallå Saga, Anna och Limpi.
Vi vill passa på och gratta er till att ni slagit till och gift er.´
Jätteroligt och grattis som fan.
Hälsningar oss Bajare.....

Kommentarer
Postat av: Jacob

Härligt herman, du är grym. Det får du lära Love, han kan inte krypa/åla. Själv kan jag gå sen ett gäng år tillbaka.... Hälsa mor o far!

2007-04-22 @ 17:34:11
Postat av: MO

Det går undan när de väl kommit på tekniken. Det är så kul när man ser alla framsteg som de gör. Ha en bra vecka, Maria

Postat av: Mariakoden

Heeej...
Min hylla fick jag av olas förra tjejs nya kille....
Den finns på Keramix vet jag...
Skiiitsvår att ha grejjer i.....
Försöker samla mina smågrejjs i den....
Har ni haft bra helg?
Själv har jag inte varit hemma.....alla verkar lida av nån slag hälsa på hybriiiiis......Vill inte få främmande nu. Allt är Kaos...så vi har rännit runt...Skönt att helgen är över. Det ska bli så kuuuul att få jobba!!! (undrar vem jag lurar...)
Ha det bja.... Kjam!!!!

2007-04-22 @ 21:56:26
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Marie

Var ju tvungen och kika in och se vem du var=) Trevlig blogg du har och fin kille =). Jag tycker vi kan skylla på att vi har fött barn iallafall fram tills de fyller ett år *skratt*

2007-04-22 @ 22:18:02
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: Annelie

Jacob: Herman ska lära Love allt han kan och det vill inte säga lite....
MO: Ja, det ska bli kul att se fortsättningen, han gillar ju inte att ligga på golvet, så vi får se hur det går...
Maria: Jag har haft en bra men rinnig helg (ögonen) Kul att du har kunnat ränna runt i alla fall..
Marie: Ja, då fortsätter jag att skylla på Herman :)

Kram allihopa

2007-04-23 @ 09:35:32
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback