Irri!!!

Hm, nu är jag me irriterad på Po, nej nu höll jag på att skriva ut namnet. Jag menar dom som kommer  och levererar brev hos oss.. Dom med den gula loggan och trumpeten, ni vet?!

Jag fick en avi med posten igår att jag hade ett stort brev som skulle hämtas. Jag traskade till utlämningsstället (finns ju inga postkontor numer) och får där veta att det är en påminnelseavi jag har, jag måste ha med mig orginalet.
Problemet är bara att jag inte fått nåt orginal.. När jag sa det så gick han bak och skulle kolla vad det var för ett brev och då visar det sig att paketet är borta, någon har hämtat det redan.
Va?? JAG har inte hämtat det, Anders har inte hämtat det, vem fan har hämtat det?

Nej, det är inte vårat fel, sa han. Det är posten som skickar ut avin och vi kräver inte leg så det går inte att veta vem som hämtat det...

Jag ringde till Posten för att kolla om dom kunde se när brevet lämnats/hämtats eller om dom visste vem jag skulle skylla på, måste ha nån att skylla på, och dom sa att jag bara skulle vänta och se...

Kul,,,,,,

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej...
Du får skriva ut POSTEN (Postjävlarna kallar jag dom...=)
Det är nog inte loggan deras som är ok att lägga ut...å som jag höll på att göra.
Grattis. Kul att du åxå får med posten att göra. Det är sååå trevligt....
(Obs. Jag är ironisk nu alltså!!)
Så taskigt...kan tänka mig att det var nåt till sonen eran...=(
Hoppas det reder ut sig.
...men man kan alltid undra vem som hämtat paketet...
Hoppas allt är ok i övrigt...Ha det bra, så hörs vi sen. Kram!!!!

Postat av: Maria

...mmm...*tänker*
Men om nån hämtat ut paketet med avin så borde ni inte fått en påminnelse....????
Å då borde det vara nån på posten som är lite långfingrig...eller....???
Ibland är det jobbigt att tänka.
Nu ska jag å FACKA.

...alltså på fackmöte....=)

Kram.....!!!!!!!!!

2007-04-17 @ 16:27:24
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Annette

Hallå !!
Det är roligt nästan jämt.
Ha det bra!

2007-04-18 @ 09:05:11
URL: http://www.freewebs.com/mollypolly5polly5
Postat av: Annelie

Hej Annette,
kul att du tittar in... Ses...

2007-04-18 @ 16:29:53
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback