FREDAG!!!

 
Tjohoo,
äntligen blev det helg igen!
 
Jag har suttit en hel dag i stadshuset i Solna centrum och planerat med min förstelärarkollega Ann-Cathrin! 
Det var givande och intressant men svårar än vi trodde.
 
Förra helgen hade vi gotlandsfrämmande, då Linda, Macke, Moa & Wilma var här.
Det blev en tuff helg, som innehöll allt mellan shopping, Andys lekland och Avicii!
 
De här brallorna fick flytta hem till mig:
 
 
Idag råkade denna fina topp följa med hem :)
Dessutom surfade jag runt på Dr Martens hemsida och hittade dessa, som skulle passa mig fint! 
Måste nog in på Söder och kolla om de finns hemma :)
 
 
Tror jag måste belägga mig själv med köpförbud nu....
 
Sambon är bortrest över helgen så jag och Herman härjar fritt hemma, men i morgon drar vi till Malin, Anders & Märta på schlagerfest!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback