Ungarnas framfart!

Hermans finaste kompis Love har sovit över hos oss.
De leker så himla bra tillsammans och blir nästan aldrig osams.

Han kom igår och de lekte i Hermans rum hela kvällen, såg på film och åt godis och så avslutade de kvällen med ett bad.



Många legogubbar blev det!



Men hur jäklar kan det komma sig att ALLA prylarna i rummet MÅSTE dras ut på golvet?

Vi var tvungna att städa innan vi kunde bädda på golvet där de skulle sova tillsammans så vi gjorde en snabbröjning igår, men det syns ju inte.

I morse vaknade jag halv sju av att killarna hojtade att de var leksugna och eftersom jag var vansinnigt trött och bara ville ligga kvar i min sköna säng så fick dom härja fritt därinne:



En stund senare ropade dom och ville att jag skulle hjälpa dom med taket på kojan och då såg det ut såhär.





Det är prylar ÖVERALLT!!

Men vad gör väl det, dom har roligt och sköter sig själva:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback