Nu ligger Anders på operationsbordet!

Middagen i lördags med Jacob, Vickan, Love och Leja blev lite annorlunda.
Anders och Jacob drog i väg för att spela en korpfotbollsmatch och jag och Vickan skulle fixa mat och busa med ungarna.
Precis när jag skulle slänga maten i ugnen ringde Jacob och sa att Anders var på väg i ambulans till SÖS och att han troligtvis slitit av sig hälsenan.
Så det blev middag utan pappor!



Goaste Leja, som fyller år i morgon!



Finaste Vickan!



Efter middagen tyckte grabbarna grus att det var dags för glass, så dom gick själva och hämtade den.



Tydlig vink, att det är glass de vill ha??!!



Å så lite lek efter det!


Nu kommer det att bli knepigt ett tag framöver eftersom jag måste både lämna på dagis och hämta.
Som tur var är de väldigt förstående på jobbet över att jag inte kommer att vara med på alla eftermiddagsmöten.
Det blir ju lite extra trixigt eftersom vi inte har någon familj här i Stockholm och våra vänner är utspridda lite överallt i Sthlmstrakten.



Här är jag precis på väg att skjutsa in honom och han ligger just nu på op.bordet. Hoppas att allt går toppen och att jag får hämta honom snart.



Over änd aut!



Kommentarer
Postat av: Malla

men aj! hoppas op. går bra och att han snart är på fötterna igen!



men du, jag är inte sådär vältränad som det ser ut, när bilden var suddig såg det bara ut så :P

jag plankar lite olika, med pilatesboll, vanlig, sidoplanka etc men jag gör ju inte bara det. Men grunden till mina ändå rätt vältränade armar ligger helt klart i vanlig hederlig träning hemma i form av planka, armhävningar, situps, kissande hunden och massor av promenader! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback