2011 var året....


när jag började motionera och bestämde mig för att gå ner i vikt och börja springa.



Jag hann med Vårruset (5 km), Tjejmilen och Hässelbyloppet (10 km).



Den här bilden på mig och finaste Sarah Damberg är tagen på hennes avslutningsbal på Bagartorpsskolan den 9 juni 2010. Den ska jag nog sätta på kylen som avskräckande exempel (där jag är avskräckande :)).



Den här bilden tog Herman på mig den 3 juni 2011 och det är nästan precis ett år och 23 kilo mellan bilderna.



Och det är är precis innan start på Tjejmilen den 3 september 2011.

Nu gäller det bara att inte tappa fart och slappa till :)








Kommentarer
Postat av: Magdalena

Så himla bra jobbat av dig och självklart var du jättefin förut också, men snäppet finare nu :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback