SÖS.....


Jag har tillbringat delar av dagen på SÖS, inget akut, men jag har en cysta som måste tas bort och idag har jag fått träffa narkosläkare och tagit några prover.
Operationen ska ske på onsdag och det känns lite spännande då jag tillhör en ovanligt frisk släkt och jag har själv aldrig behövt bli sövd.

I söndags var det så härligt väder så vi köpte en engångsgrill och grillade korv till lunch på baksidan. Efter lunchen stack vi iväg och köpte en vanlig grill så vi kan grilla fler gånger. (Omvänd ordning, jag vet...)








Här kan man se engångsgrillen, som står på vår fina eldkorg (som dessvärre har rostat).



Det är en schyst snöhög som ligger vid uteplatsen.



I morgon är det fredag och det känns TOPPEN!!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt att få se lite bilder på Herman, han växer så det knakar!

Hoppas verkligen att vi ses till Påsk.



Puss & Kram älskade syster med familj

2010-03-19 @ 07:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback