Gertrud: Här kommer äntligen del II :)


Åh, nu känns det som det är höst igen, och det känns ganska skönt faktiskt. Det är såklart trist att inte vara ledig, jag börjar jobba i morgon, men det känns skönt att få tillbaka rutinerna med dagis och jobb.

Herman har börjat ett nytt dagis nu, här i Farsta, så nu är det slut med att skjutsa och hämta i Hagsätra.
Det är inskolning i fem dagar och vi började i torsdags, men idag är första dagen som han är där själv. Hermans farmor Kristina har kommit upp för att hjälpa oss eftersom vi jobbar båda två så i morgon och resten av veckan är det hon som lämnar och hämtar.

Här kommer lite fler bilder från Muminresan:



Herman gillade verkligen alla Muminfigurer och skulle såklart krama om dom. Jag tror att han kramade ALLA!!



Det här var nog första kramen och den gick till Snorkfröken.



Ville och Herman på väg in i en hemlig gång i Muminhuset.



Muminpappan hade glömt sina hattar i skåpet så Herman passade på att se om de passade honom.





Å Muminmamman fick en kram!



Snorkfröken igen :)



Man kunde såklart leka med Sniff....



Här är Muminpappans (tror jag) fiskehus.



Och utanför huset fanns ett sjöodjur, läskigt!!



Muminpappans båt, som man kunde leka i......



Göran, Anna och Anders.



Ville och Herman.



Det fanns såklart en teater också...



Är det inte Hattifnattarna som gömmer sig därinne??



Lilla My....



Sniff fick såklart en kram också....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jag har såklar massor fler bilder eftersom hela sommaren har gått utan inlägg så det kommer mera.......



Kommentarer
Postat av: Malla

Seriöst - skulle vi få det? Då skulle vi väl spara en 2-3000 om vi "slapp" hotell :)

Postat av: Malla

vi funderar på att åka i början av septemper, kanske första helgen där. Vart är det ni bor nu? och skulle vi rymmas hela familjen? (jag leon, fabbe och nellie)

2010-08-16 @ 11:33:55
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Malla

ok, jag är lite trög, är det Farsta eller?

2010-08-16 @ 11:34:41
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Annelie

Hallå, japp, Farsta. Man kan ta tunneltåget till centralen på typ 20 minuter kanske.

Absolut, ni ryms allihopa, vi har en dubbelgästsäng och då antar jag att Nellie kan sova med er och Fabbe kan få en luftmadrass på golvet....

Ni kan komma när ni vill, vi har ingen inplanerat...

2010-08-16 @ 12:11:38
URL: http://annelieskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback