Lördag...


Vi roar oss med att städa lite, eller ganska mycket, för det är verkligen nödvändigt.

Jag har laddat över bilder och här bjussar jag på några stycken:



När Hermans farmor var här för några veckor sen tog vi en heldag på stan, käkade lunch och drack några öl. Det blev ju såklart lite shopping också...




Jag och Herman passade på att pussas lite....



Ville har fyllt tre år så vi var där på kalas. Han fick en väldigt uppskattad fyrhjuling av sin morbror.



Åh, söta Moa...
Anders och Herman var över till Gotland förra helgen och då passade Moa och Herman på att busa.



Och äta glass såklart!!

Nu ska jag in i duschen, lunch ska fixas och sen drar vi nog en sväng till sopstationen...


Kommentarer
Postat av: EVA

Härliga bilder ! Och jag såg ugglan...lite svinn får man räkna med !



Min äldste,sonen, han sparkade av sig skorna i ilskan i hallen så de flög upp och kraschade takplafonden av glas...



***

KRAAAM EVA

Postat av: jennifer

jag saknar er

2009-10-04 @ 16:57:27
URL: http://fetmaarenlivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback