......................................................................................................





Filurig badpojke i sina bästa år...



Idag när jag hämtade honom från dagis fick jag veta att det var 3 ungar av 19 som varit där, resten var hemma och var sjuka.
Nu är Herman väldigt sällan sjuk (peppar, peppar) men det vore ju inte konstigt om han insjuknade lagom till höstlovet...

Förresten, nu är NOG allt klart. Vi har sålt vår lägenhet och flyttar till Farsta innan jul.... Hoppas allt klaffar bara, det är mycket som ska fixas innan dess......



Kommentarer
Postat av: kristina

2009-10-27 @ 23:17:37
Postat av: Anonym

va hände? skicka jag bara namnet!! dessa apparater!? låter spännande med husköpet,kanske vi kommer o kikar hur ni har det i början på dec. kram

2009-10-27 @ 23:24:42
Postat av: Lotta L

Grattis återigen!!!

Hoppas att allting gå vägen, vi kommer & hjälper till!!



Kram

2009-10-28 @ 08:49:21
Postat av: Annelie

UNDERBART!!

Kristina: vad glad jag blir (det kommer Anders & Herman bli också) och ni får komma precis när ni vill. Jag ringer så fort jag vet när vi får flytta in....

Syrran: Tacktack, se till att Krille tar med sig arbetskläderna.... Hahaha, nej han slipper måla bara ni kommer ner...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback