Tom Tit...

I torsdags var jag till Tom Tit med mina elever.
Det är ju sååå roligt och dessutom har dom en liten butik där man kan handla en massa roliga saker.
Där hittade jag den här:



Det är som ett pussel med åtta bitar som man kan bygga ihop lite som man vill och i bitarna finns det skåror där rymdskeppet kan åka.



Här är rymdskeppet på väg att rymma. Måste få det på plats igen....



Så där...



Sen åker det runt runt efter banan. Nu skulle jag bara vilja ha påbyggnadsdelar så man kan göra en större bana....


Kommentarer
Postat av: ¨Helena

Tom tits är fint har jag hört.

Jo funderar på att börja avveckla amningen mer och mer. Ikväll blir det som sagt välling så får vi se om han tar det och gör en naturlig övergång.

Spännande att flytta och så kul att få inreda i nytt.

Ha de gott kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback