Fler bilder....


Det går otroligt segt och tar väldigt lång tid att ladda ner bilder men jag ska försöka orka med några....



Herman träffade en tjej på morfars fest, hon heter Elsa...



Det var massor med folk och jag tror att alla hade trevligt?!



Stefan och Ulrika kom förbi.



Vi passade på att pröva på några vintersporter som vi inte får utöva så ofta här i Stockholm....



Och då behöver man förstås ett par rediga stövlar.



Ja, vi passade på att mysa och göra innesaker också. Jag och syrran körde hänga gubbe och jag använde mig av ordet mustig, Anders tycker att det passar bra in på syrran :)



En skotertur med Johan i solnedgången är aldrig fel.



Roligt....



Åsså lite lunch....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback