Kläder, massor av kläder

skulle jag kunna handla till Herman.
Det finns så mycket fina barnkläder så jag hade önskat att jag inte fick en futtig lärarlön varje månad.



Kunde såklart inte låta bli att köpa den har mysiga pyjamasen.





Förresten, om det är nån som har en snuttefilt med barbaskön liggande hemma och inte vet vad du ska göra av den, skicka hit den....
Herman har två stycken, han hade tre från början men har tappat en, och jag har kollat runt för att hitta en ny men den är slut överallt.
Babyland har kollat med återförsäljaren och dom tillverkas inte längre så jag hoppas att han inte tappar nån fler...



Glad och med nyborstade tänder...... Godnatt...........


Kommentarer
Postat av: Carina

Hehe fem myror är fler än fyra elefanter är ju cult verkligen, mönster man blir glad av!

Sötnosen som bär den ser heller inte ledsen ut precis :-)

Postat av: Maria

Så söt han är i sin fina pyamas...o vilken cool napp...ha en skön kväll

2008-09-10 @ 18:23:18
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: jennifer

ojoj, vad Herman är söt :)

2008-09-10 @ 23:46:20
URL: http://jjjenniferahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback