Idag ska vi dra till Grönan....

Men innan dess måste jag hinna visa en bild på Hermans nyaste tjej, för han har flera, Märta.



Mamma Malin och Märta.



Visst är dom fina?
Och hon luktar så gott!!
Märta alltså....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



I natt var Anders och hämtade faster Carina, traktor-Conny, Julia och Johannes.
Dom har varit till Bulgarien och behövde någonstans att sova några timmar.
Så i morse passade Herman på att röja runt med Johannes och Julia
och då fick han den här fina "Turtles" masken som han vill ha på sig hela tiden.



När jag lagade lunch så passade Herman på att stöka till lite i sitt rum. Eller städa som han kallar det själv.



Det ser ut som att han ska få städa (på riktigt) sen....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nu ligger Herman och slaggar men när han vaknar drar vi till Grönan och träffar upp fam. Johanson....

Återkommer med bildbevis i morgon.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hm, måste bara säga att bloggen beter sig konstigt...

Jag kan inte ändra i mina inlägg fast jag ser att jag har stavat fel...

Sorry...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback