Äntligen lite loooov....

Med betoning på lite...
Egentligen tycker jag inte att det ska få kallas lov, när vi "bara" är lediga torsdag-fredag....
Mer som långhelg...

Anders tycker att jag svamlar...

Jaja, det var ju inte därför jag blev lärare...... eller var det??



Herman ska i alla fall få vara hemma med mig och vi ska ha det så mysigt..

I morgon ska vi åka till Catta, Robin och Rebecka och på fredag ska vi både på utvecklingssamtal på dagis och till tandläkaren.....
För första gången.....

Spännande ska det bli.....



Full fart framåt...


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med.. LOV är typ en vecka eller längre... fyra dagar (inkl. helg) är långhelg.



Jag vill också ha loooov. Längtar till jul. Jag som inte har jullov (en av de stora nackdelarna med att vara förskolLÄRARE och inte "riktig" lärare...morr) är ju just avsakanden av LOV. Men till jul hoppas jag på vara ledig två veckor.

Lääängtar...

Postat av: Moster

Snart kommer vi.....

Hoppas att ni får en härlig lång helg...



Puss & Kram

2008-10-30 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback