Helg igen...


Fasen vad veckorna går fort, snart är den här terminen slut och det är sommarlov. Det märks på ungarna i skolan att det inte är så länge kvar och själv hinner jag inte med allt jag borde hinna.

Menmen, vi fyller helgerna med massor av aktiviteter.
I helgen ska jag: träffa Anna, Ville, Teresia och Max i en park, gå på två 2-års kalas (som vi dessutom måste shoppa presenter till) och förhoppningsvis hinna med allt annat vanligt tråkigt som tvätt, mat och städning.

Här är i alla fall en massa bilder från förra helgen, när farmor fortfarande var här:

image717

Grillfest och mys i sommarvärmen på ängen hos Jacob och Vickan.
Om ni fokuserar på Love och Vickan, men lyft blicken och kolla på när Herman springer naken och kissar i gräset för första gången....

image718

Herman med bar rumpa i Jacobs famn.

image721

Gott med majskolv....

image719

Anders och Love

image722

Herman som jagar såpbubblor på balkongen i förra årets sandaler.
Farmor har köpt nya åt honom, tackochlov....

image720

Favvosysselsättningen!!

image723

Grabbarna Grus, som vägrade lämna cykelvägen, även om det svischade förbi cyklister i full fart...

image724

Härligt med sommar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kompis,
Vad härligt det såg ut att kissa i det fria. Jag gillar också att kissa naken, men har inte testat ute..... Vilken tur att din farmor köpt nya sandaler! Jag hoppas också vi ses i helgen, så mina päron kan vinna i GR. Kram "Ove"

2008-05-17 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback