Lite shopping och go mat...


Fredag idag och nu är Herman äntligen frisk igen. Han fick vara hemma idag med Anders men han är feberfri och pigg som en lärka....

När jag kom hem efter jobbet så åkte vi iväg och shoppade lite och det blev som vanligt bara Herman som fick nya kläder eftersom det är roligast att handla åt honom. Det blev ett par shorts, ett par sommarbyxor, en tröja och en ny sommarjacka.
Ja, just det, och ett par coola solbrillor.
Om jag kommer ihåg så ska jag fota allt i morgon och visa er.....

image660

När vi var inne på HM så hittade Herman en hatt som han tyckte var fin....

Efter lite shopping så blir man lätt hungrig så vi drog till PizzaHut och käkade en supergod pizza med ost i kanten.... Mums....

image661

Herman tyckte att det var roligast att leka med brödkorgen.

image662

Pizzan var också god....

image659

Sen stack vi till Ica Maxi och där har dom sånna här skojiga kundvagnar. Det var första gången för Herman men det var nog inte sista för han tyckte att det var superskoj....






Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Men vilken coooling!
Alltså, du måste nästan köpa med några pizzor..... gu så gott...... (fast kanske inte efter transporten.....)

Måste maila dig om en grej jag inte vill skriva på bloggen.....

Läs hos mig förresten svaret på din fråga...haha.....

Ha det! Vi ses!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback