Herman han är tlött, tlött.....


Nu är lill-prinsen sjuk, han har feber och den ligger runt 39,5 utan suppar, och han är väldigt trött.
Inte nog med det, han har ramlat och slagit sig flera gånger dom senaste dagarna, så han har en bula i pannan, en fläskläpp och några andra små skavanker...

Jag hoppas bara att han är frisk tills nästa vecka, på onsdag, när jag och Herman åker till Piteå.

I kväll har han knappt ätit någonting men han har som tur var ätit bra under dagen
Anders har varit hemma idag och kommer att vara hemma i morgon, men om han fortsätter vara sjuk så kommer jag stanna hemma på fredag.

Här kommer i alla fall några bilder från i helgen....

image652

Bula uppe till vänster och fläskläpp nere till höger...

image653

Min lera.......

image654

Love i sandlådan, visst ser han ut att ha kul??!!!

image655

Rutchkanor är kul....

image656

image657

image658


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå...
Men stackars lilla sjuklingen.....=(

Vi kan väl ses när ni kommer hem!!!!???

Fatta hur trött jag ääääär....tror att min järnbrist kommit tillbaka?
Nu har jag duschat å ska lägga mig i sängen å läsa sista stieg larsson. M är å spelar poker........

Hoppas ni får bli friska nu!

kram!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: EVA

Hoppas han snart är frisk igen lillkillen ! Och bulor och fläskläppar...jaa de hör som till småisarna...hihi !
***
K R A A A M från EVA !!!

2008-03-13 @ 11:00:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Marie

Hoppas lille blir frisk snart. jag vet hur det är att ha en liten sjukling hemma, han har knappt varit frisk den senaste månaden. Men nu är han iallafall frisk! Fina små bulor och fläskläpp han har. Men det här väl lixom till när de lär sig utforksa allt =)

2008-03-13 @ 13:39:43
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: ?

Loves Pappa är bäst!!

2008-03-13 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback