Hemmadag för mig....


Så har jag drabbats av en släng magsjuka igen. Vet inte riktigt om det beror på att det är massor sjuka på jobbet, både elever och lärare eller om det är dagisbaciller. Tror på det första, eftersom Herman verkar ha klarat sig så här långt i alla fall.

Herman älskar att stoppa ner pengar i sina sparbössor, han har två Barbapappor som han gillar skarpt.

image620

Finmotoriken är det inget fel på det fick han beröm för redan som liten pyttegrabb när vi var på BVC.

image621

Mer pengar tack, pappa!!!

image622

Han har så mycket överskottsenergi så han röjer järnet även efter en hel dag på dagis.

image623

Lille Skutt-brädan är kul att stå på...

Nu ska jag planera morgondagen för vikarien som ska ha mina lektioner.

Kommentarer
Postat av: Linda

USCH för magsjuka. Krya på dig!

Postat av: Lotta

Godmorgon käre syster!
Fy sjutton för magsjuka, hoppas att Herman klarar sig..
Jag ringer dig under dagen...

Kramar
KRYA PÅ DIG

2008-02-20 @ 08:22:04
Postat av: EVA

Usch usch för magsjuka ! Och *pepparpeppar* vi har ännu klarat oss !
Hoppas du snart mår bättre...

***
Ha en skön helg !
KRAM EVA

2008-02-22 @ 09:04:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback