Så har man trimmat Herman för första gången....



Före snaggningen: 

image437

Och efter:

image438

Det blev inte alls jämnt men han satt inte ett dugg stilla så det var inte så lätt. Men snygg blev han, tycker jag i alla fall....

Jag blev uppringd av hon som samordnar dagisplatserna här i området, och hon undrade om vi ville ha en dagisplats, DEN HÄR VECKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min första tanke var, är hon inte klok, vi har ju sökt från november men räknat att inte få plats förrän januari så det är ju alldeles för tidigt. Men ju mer jag/vi tänker på det desto bättre känns det. Det finns ju både fördelar och nackdelar.
Bråttom var det också, innan åtta i morgonbitti ska vi ha bestämt oss...
Blir till att fundera i kväll.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken snygg kille!!
Klart han ska börja dagis (tycker moster ialla fall)...
Kram på er
P.s Ringer er ikväll

2007-09-24 @ 20:04:46
Postat av: Erica

Vilken tuffing! Så spännande med dagis! Kram från oss

2007-09-24 @ 22:17:49
Postat av: Moster

91% norrläning blev jag..

2007-09-25 @ 08:39:59
Postat av: Marie

Va fin han blev!
Kul att se resultat av snaggning, då vi har tänkt göra det på Sander oxå sen, fast det dröjer nog ett tag =)

Postat av: EVA

Oj så fin han blev ! Du har väl sparat lockarna...hihi !
*
Ha en fin tisdag !
KRAM EVA

2007-09-25 @ 15:02:23
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Mariakoden

*gulp*
...du vet vad jag tycker om snaggade pojkar....men han blev söt ialla fall......(sötare!)
Han blev ÄLDRE i snagg!...å blir man äldre så måste man börja dagis.
Så nu får han ta o börja dagis.......!!!
Hadebra! Nu ska jag strax se Idol o Desperate Housewives...
Kram, kram!!!

2007-09-25 @ 19:46:13
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Annelie

Moster: kul att du tycker det, nu har vi tackat ja till platsen och inskolningen börjar på måndag...
Erica: kram tillbaka och en massa positiv energi kommer susande genom landet....
Moster (igen): ok, jag blev ju bara 87% men å andra sidan bor du ju i Norrland...
Marie:tacktack, Sander blir nog skitsnygg....
Eva: nu får jag skämmas bigtime, hade så klart tänkt spara lite hår, men råååkade dammsuga upp det och kom inte på det förrän jag läste din kommentar....
Maria: hehe, men jag bestämde ju i alla fall själv att han skulle snaggas :) och Japp... Det blev dagis... Ha en skön tv-kväll, kram

2007-09-25 @ 20:50:17
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback