Jobbigt att jobba...


Ja, det är det faktiskt.
Jag har lite ångest när jag åker hemifrån på morgonen och så fort sista lektionen är avslutad så skyndar jag mig hemåt. Men, det är faktiskt riktigt roligt på jobbet när jag väl är där...

Men jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna och helgerna svischar iväg superfort, så jag har helt enkelt inte ork att blogga.
Hoppas att det vänder snart och att jag får en nytändning....

Jag har faktiskt lite nya bilder på Herman så här kommer några.


image419

Herman på Gotland

image420

Mumsmums

image421

Gottgott

image422

Snyggo....

Vi ses snart igen....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan på er... Sitter här mitt i natten MED jordens öron-värk & inväntar att Ipren ska börja hjälpa,AJJJ!! inte kul, så
då tänkte jag att skulle kolla in er blogg för att se om ni skrivit något nytt..
Roligt att få nya bilder på guldklimpen, så söööt han är.
Kram på er// Moster Lotta

2007-09-10 @ 02:35:16
Postat av: EVA

Det ser nästan ut som jordgubbsMumsmums... såna fikade vi också i helgen !
*
KRAM EVA

Postat av: Beckis

hej hej,
du e min biologi lärare ;)
du är en bra lärare

2007-09-12 @ 17:58:14
Postat av: Marie

Det är kul att du fortfarande orkar blogga lite då och då trots jobb. Jag har utmanat dig i min blogg då jag skulle vilja veta lite mer om dig. Ta tag i det om du känner för det och orkar.

2007-09-12 @ 20:01:49
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: Johanna

Sicket charmtroll =)

2007-09-13 @ 14:32:13
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Hej!! Vad gör du nuförtiden....varför höööör du aldrig av dig...det var alldeles för lääänge sen vi sååågs......
Hoppas allt är bra med er!
Vo gär ni???
Ha det bra, vi hörs!
Kram!!!

2007-09-16 @ 16:15:24
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Annelie

Syrran: hoppas att det är bättre i öronen nu!
Eva: det var jordgubbssmak och dom var JÄTTEGODA...
Beckis: aha, kul att höra av dig, det är väl Rebecka va?
Marie: nu är utmaningen fixad!!!
Johanna: tacktack å Hermans vägnar...
Maria: Sooooover. Lovar att ringa nån dag...
Kram på er alla

2007-09-17 @ 22:19:55
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback