Hemma från Gotland!!


Gud, vad en vecka går fort.
Vi har som sagt varit på Gotland och där har vi slappat och tagit det lugnt.
Bott hos Hermans farmor och blivit uppassade.
Skööööönt....
Träffat famlj och vänner....
Och druckit liiite vin....

image512

Åh, är det så här det ser ut här uppe??

image513

Anders följde med Hermans kusin Julia till ishallen en dag. Herman fick dock klara sig utan skrillor...

image514

Man har ju lärt sig att om det blir alltför tyst så är det nåt på G.
Så här hittade jag Herman en dag.
Med en potatis i munnen. Rå potatis alltså.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Måste bara tipsa om värsta bästa hårprylen.....
Hårpuder som man pudrar i hårbotten.
Jag fick ett presentkort på en klippning hos min favoritfrisör Rikard och hos honom blir jag alltid nöjd.
Han vet hur jag vill ha det och om jag inte vet det så fixar han till nåt snyggt....
Kan rekommendera honom till alla Gotlänningar.

I alla fall: den enda hårprodukt han satte i mitt hår var detta puder och det är helt fantastiskt.
Man pudrar lite i hårbotten på några ställen och sen "ruggar" man upp håret lite. Det blir som när man touperat det...
Behövde inge spray eller nåt annat tjafs.


image511

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

I morgon kommer Skolverket till min skola för att granska verksamheten. Det ska bli väldigt spännande att höra vad som har att säga efter två dagar hos oss.....
Jag återkommer om det....

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hallå! Skönt att höra att ni haft det bra!
Men sånt där hårgrejs måste man nog köpa!?!?!
Hur blev håret då?
Känn pressen att lägga in en bild=)
Kram!

Postat av: EVA

Härligt att ni haft det bra ! Lät intressant med pudret...
*
KRAM EVA

2007-11-07 @ 10:53:04
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback