Fredag och nu är det helg igen....

Oj, den här veckan har gått fort och mycket har hänt...

I måndags skjutsade jag hem Jennifer, eller jag skjutsade henne till Arlanda, och det kändes lite skumt. Hon har ju varit här i 10 dagar så det känns lite ensamt. Men datorn är bara min nu i alla fall.... :)

Hermans farmor har varit här i veckan och i tisdags blev det en sväng på IKEA. Skulle köpa ett litet runt bord som skulle få bo i sovrummet, men det var ju naturligtvis slutsålt. Kollade när bokhyllan skulle komma hem och nu säger dom vecka 13. Så böckerna får ligga kvar på golver... Illa, illa...
Det blev lite annat småkrafs i stället...

Onsdagen tillbringade vi runt Fridhemsplan, shoppandes, och på kvällen skjutsade Anders sin mor till Nynäshamn...

image95

Här tar vi en paus i shoppandet och käkar en bulle på ett fik.

I går mötte vi (Jag och Herman) upp Catta och Robin på stan. Åt lunch och fikade... Hann åxå med lite shopping.

Hade även tid för ett besök på BVC och nu väger Herman 7650 gram och är 69 cm lång. Han ligger på kurvan där han ska men vikten har planat ut lite... Tror att han kommer att äta bättre bara magen blir bra snart... Det är så jobbigt att se på när han bajsar, det verkar göra Sååå ont.

image96

Så här glad var han i morse när han vaknade, kl sex.....

image99

Mmmmm, gott med plastnycklar.....

Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken lite snygging ! Tänk att vara så glad när man vaknar så tidigt !

Ha en fin helg och KRAM !

Eva

Postat av: Crazypill

haha, ser skitgott ut! Vilken söt en!

2007-03-16 @ 10:10:24
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Annelie

Eva: ja, visst är det konstigt, man vill ju bara sooova:)
Crazypill: Herman tackar för komplimangen och jag tackar för besöket..
Kram på er

2007-03-16 @ 11:27:30
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå...snart sticker jag till step in o tränar...sist jag tränade var med dig för typ hundra år sen.....
Whish me Luck!!!
Kram från mig!!!

2007-03-18 @ 16:50:41
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Elvira K

Haha...men kolla inte på när han bajsar då! xD

2007-03-18 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback