Morden i Midsomer....

image268

Nu är det äntligen dags, ingen sommar utan Morden i Midsomer.
Måste bara se till att komma i säng innan nio, det ska nog gå...
Åh, har lite glass i frysen. Är beroende av GB´s krossade choklad. Törs inte tänka på hur många liter jag dragit i mig genom åren...
Men gott är det!!

Nu åker linserna av och sängen är renbäddad för dagen, kan det bli mycket bättre, kram

P.S Kanske ska tillägga att vi har TV i sovrummet, så ni inte tror att jag är skitsofren (för så stavas det,va??)

Kommentarer
Postat av: Vicke

Håller med absolut ingen sommar utan Morden i Midsummer:)

Postat av: Mariakoden

Då väljer jag nog glassen!!
Den där med krossad choklad är bäst! Brorsans fru däremot har fobi mot den...Hon skulle kräkas om hon tog en tugga...Mysko brud va;)
Kram på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2007-06-26 @ 23:29:50
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback