Dagens drabbningar...

Lite bilder från dagens lunchgäster.

image293

En nysnaggad Ville.

image290

Ville och Herman som busar runt på balkongen.

image291

Familjen Löflund

image292

Åsså Edvin förstås. Även han fick smaka på dagens lunchrätt, Mexikansk lasagne. Det var mums...

image294

Närbild på Herman.

När gästerna gått så satte vi oss i bilen och drog till IKEA. Jag vet, jag var där i fredags.... Men en del saker måste man fundera lite på, och nu kände jag mig mogen att handla hem ytterligare lite grejor...

Efter IKEA åkte vi förbi en sväng på Fyrskeppsvägen och träffade Love.... Han är ju bara sååå söt....

image295

Kommentarer
Postat av: EVA

Vilka fina bilder ! Och man kan väl aldrig vara för ofta på IKEA...hihi !
KRAM EVA

Postat av: Annelie

Nej det är sant....
Kram

2007-07-02 @ 20:25:50
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback