Magnus, Herman och Åke

Magnus, Herman och Åke

I dag har Herman haft finbesök.
Herman är lyckligt lottad, han har tre stycken faddrar. En gudfar på Gotland (Macke), en gudmor i Piteå (moster Lotta) och en gudfar i Bredsel (mammas kusin Magnus).
I dag ringde Magnus och hans pappa Åke (tillika mammas farbror) och sa att de hade lite tid över och undrade om de kunde komma och hälsa på. Dom bor båda två i Bredsel men jobbar som grundgrävare här i Stockholm. Dom jobbar väldigt hårt och mycket men idag fick dom lite dötid.
Vi jublade alla tre...

När Herman döptes, på Gotland, så fick han tre stycken namn: Herman (efter min Pappa som heter det i andranamn), Nils (efter min systers sambo som tragiskt nog dog för snart ett år sen och hette det i andranamn) och Åke (efter min farbror).
Dessutom har han ju mitt efternam... Anders tycker att det är lite orättvist, jag förstår inte vad han menar. Gör ni?????

Kommentarer
Postat av: Maria

WOW....
Vilka puddingar!!!!
JA! Det är MASSOR orättvist. Så heeemskt att de bara har namn fr din "sida"!!!
(jag har betalt av din sambo att säga så...)

Postat av: Annelie

Jag förstår det, men han kan ju faktiskt sätta ner foten xD

2007-02-15 @ 20:22:35
URL: http://annelieskaos.blogg.se
Postat av: Lotta

Hejsan hallå där nere...
Roligt med sådant "sobert" besök...

Själv så har jag jobbat hela dagen lång...

Kramiz från moster LOTTA

2007-02-15 @ 21:16:53
Postat av: Annelie

Ja, men nu kan vi ju inte "hacka" på dom längre :)

2007-02-15 @ 21:37:52
URL: http://annelieskaos.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hejsan!
Tryckfelsnisse har varit inne i receptet och kluddad dit smält smör.. Det ska inte vara med..
Det räcker gott i väl med de 250gram som är med i.. Det ska dock inte smältas ;-)

Hoppas dina kakor med blir sagolikt goda!!
Trevlig helg!
Kram

2007-02-16 @ 10:02:45
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback