Herman har fått en ny kompis...

Åh, vilken dag jag haft hittills.
Herman har varit supergnällig och gnällt hela morgonen. Det brukar han inte göra så något är det som inte är riktig bra. Han vill inte äta gröt, han vill inte ligga på golvet, han vill inte sitta stilla hos mig, nej ingenting är bra. Gnäll, gnäll och åter gnäll.
Vi har ju världens bästa unge, han gnäller aldrig, och mitt tålamod är inte sådär jättebra så det är en helt ny känsla. Stackars alla som får kolikungar säger jag bara... Och det här är ju inte ens i närheten..
Nu ligger han och sover i alla fall, efter mycket skrik och en hård kamp. Hoppas att han är på bättre humör när han vaknar om ca. 15 minuter :)

Min förkylning har tagit sig nya proportioner också, jag var riktigt sjuk (inte killförkyld dock) för två veckor sen och har tagit det lugnt sen dess, men i stället för att försvinna så har den återkommit med ny styrka. Ont i huvudet, snorig, täpp i näsan, ont i halsen och hosta.... Jag vill bli frisk!!!!

Men nu till något mycket trevligare, Herman har fått en ny kompis.. Anders (sambons) barndomskompis J och hans underbara fru V har fått en son någon gång under natten.Underbart!! Har redan sett en bild på honom och  han är helt fantastisk...
Vi hade en liten vadslagning innan om kön, vikt och liknande, och jag hade tippat på en flicka så jag fick fel. Trist för mig men desto roligare för Herman...

Det jä*ligaste är dock att jag är så sa*ans förkyld. Jag kommer ju inte att kunna åka upp på BB och titta på underverket. Många svordommar men så känns det...
Måste bli frisk snart...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhhh, hälsa & gratulera J & v såååå mycket...
Tråkigt att du inte blivit bättre ännu, ni skulle vart här uppe nu så har jag kunnat vara b-vakt...

Kramiz moster

2007-02-14 @ 13:50:53
Postat av: Annelie

Men kom hit... Tar bara en timme med SAS;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback