Andra advent......


Helgen har som vanligt gått hemskt fort...
I fredags var jag ut och träffade mina arbetskompisar på en krog på söder som heter Svejk. God öl, god mat och mycket trevligt.
Anders och Herman var och hälsade på hos Love och Jacob, Vickan var inte hemma hon var och kollade på Idolfinalen, det var visst världens drag i Globen..

image553

Herman  i Loves lekrum...

I lördags åkte vi till Södertälje för att hälsa på Anna, Göran och Ville. Där blev vi bjudna på golunch...

image554

Ville gillar stekt ris...

image555

och det gjorde Herman me...

I dag har vi varit en sväng till Skärholmen centrum som har renoverats och byggts ut och blivit jättefint. Där fanns många nya roliga affärer och vi fick en hel del julklappar inhandlade.
Sen åkte vi till Fyrskeppsvägen där vi blev bjudna på glögg och tilltugg..

Det var den helgen.....

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Så kul helg ni har haft då!!!!
Själ har man .................eh, snyft, jobbat. Fast i går var jag på tjejfest, 3 glas vin å sen upp i morse kl 05,30...hur kul var det då?

Hoppas ni e friska ´å krya........

kram från mig, snart förtio år............... ;)

Postat av: Jennifer

GAH, vad stor lillskiten har blivit ;) snart ses vi ju. läängtar ! =)

2007-12-09 @ 21:58:40
URL: http://www.jenniferahl.blogg.se
Postat av: Marie

Det är så kul att du alltid visar bilder. Herman är ju så söt! Ni verkar ha haft en trevlig helg!

2007-12-10 @ 19:03:50
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback