Tack Fabian och Lydia med familjer....


Idag kom det ett paket med posten som var till Herman. Det var från (gammel)faster Kristina och i paketet var det en present från Lydia och Fabian (hennes BARNBARN)!!!
Värsta fina skinntofflorna och med döskallar på!!!
Precis i Herman, och våran, smak...

Tack så jättemycket allihopa...

image393

Och vi uppskattar presenten jättemycket, tro inget annat, men vi funderar på att skicka tillbaka dom med Jennifer, så att hon kan byta dom till något annat. Dom var köpta på Rumba i Piteå nämligen.

Och varför???? 

image394

Han har redan ett par exakt likadana, samma storlek och allt... Men dom är helt underbara så vi vill bara byta storlek eller modell om det går....
Bilden är tagen uppifrån så han ser lite muppig ut plus att jag inte lyckades fixa till ögonen....

Anders busade lite med honom och jag försökte ta en bild uppifrån så man kan se hans söta tänder...

image395

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hjälp så stor han blev med tänderna på plats....=)
Byt till nåra nummer större!!!Då har han ju sen när de han har nu är för små...
Kram!

Postat av: Johanna

Sicken goding, hur gammal är han? Min tjej är snart 10 månader och det är bara två små vita prickar som syns i nederkäken...=)

2007-08-14 @ 10:38:07
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Erica

Hej! Jag tror det var dagen efter vi inhandlat tofflorna som jag såg en bild på bloggen där han hade exakt likadana :) Nåja, det är ju bara skicka dom med Jennifer och byta. Kram på er!

2007-08-14 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback