Måndagsångest...

Det är inte så farligt som det låter, men faktum kvarstår: jag börjar jobba på torsdag...

Har varit hemma med guldklimpen Herman i drygt ett år och nu är det dags för Anders att ta över.
Han ska vara hemma med Herman tills vi får dagisplats. Vi har sökt plats från första november men det finns visst risk för att det kan dröja innan han kommer in på dagis.
Vi har dagar kvar så det är ingen panik om det inte blir förrän i januari. Ingen är väl gladare än Herman och Anders om det blir så... Och jag......

Nu är det alltså dags.....
Jag kommer att få ta över en åtta som jag ska vara mentor för. Har haft dom tidigare när dom gick i sexan och det är en supergullig klass så det känns jättekul. Sen kommer jag att ha naturvetenskap med sexor och sjuor och matte med sjuor och åttor...
Det innebär att jag bara behöver sätta betyg i en av alla grupper jag har, och det känns underbart. Förra året när jag jobbade hade jag bara åttor och nior och skulle sätta betyg på alla grupper... Det blev många G, VG och MVG.... Inte så många IG som tur var...

Tre dar kvar alltså.....

Kommentarer
Postat av: Kiki

Hej! Vilken go kille du verkar ha! :)
Jag måste bara säga att det är sån superlyx att börja jobba när ens partner är hemma med barnet! Ingen stess över dagis och andra tråkiga vardagssysslor... (nåt hinner de väl med när de "bara går hemma"? ;) ) & som jag skrev till Thea - så skönt att få kissa i fred! :)

Postat av: Mariakoden

Brorsan säger följande till dig i sin blogg:
Tackar, tackar Annelie för dom vänliga orden!!
Många besök på Ikea, dollarstore o Galne Gunnar
(Mest dollarstore)ligger bakom
stylingen av denna våning
Ha det bra! Hälsn Ola

2007-08-13 @ 16:09:41
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback